TUIn kampanja inspiroi luomaan uusia lomamuistoja

TUIn uusi mainoskampanja ”Uudet lomamuistot odottavat” lanseerataan tällä viikolla kaikissa Pohjoismaissa. Kampanja on ensimmäinen, joka perustuu TUIn uuteen globaaliin brändialustaan ja päivitettyyn graafiseen identiteettiin. Se innostaa ihmisiä varaamaan kaikenlaisia lomakokemuksia ja se tukee myös uutta strategiaa, jonka tarkoituksena on näyttää TUIn laaja lomavalikoima.

Uudet lomamuistot odottavat -kampanjan tarkoituksena on luoda positiivista energiaa. TUI inspiroi sinua varaamaan uusia muistoja, sillä tärkeintä on se, mitä tuot lomaltasi mukanasi kotiin ja muistella niitä upeita kokemuksia, joita siellä koit.

– Maailma on alkanut avautua uudelleen ja nyt voimme matkustaa jälleen myös Euroopan ulkopuolisiin maihin. Voimme vihdoin alkaa uudelleen kokemaan elämyksiä läheistemme kanssa. Loma on paljon enemmän kuin varsinainen matka, odotukset, uudet kokemukset ja muistot jäävät elämään, sanoo Lisa Rönnberg, markkinointipäällikkö, TUI

TUI on kehittänyt uuden globaalin brändialustan ja identiteetin yhdessä brittiläisen Leo Burnett -toimiston kanssa. TUIn oma in-house toimisto Creative studio on yhteistyössä Forsman ja Bodenhausin kanssa mukauttanut sen vastaamaan pohjoismaalaisia markkinoita ja asiakkaiden toiveita.https://www.youtube.com/embed/Uf5Z-Wq4jYo

– Yhteistyössä kaikkien TUIn Euroopan markkinoiden kanssa olemme muokanneet aiemman kampanjakonseptimme nykyaikaisemmaksi, joustavammaksi ja leikkisämmäksi. Uusi konsepti antaa meille mahdollisuuden laajentaa brändiämme, sekä lisätä ja puhua uusista tuotteista entistä selkeämmin. Olemme edelleen merkityksellisiä asiakkaillemme ja voimme näyttäää, että meillä on tarjota jokaiselle jotakin, Lisa Rönnberg jatkaa.

Vastaa